Friday, 4 October 2013

heeeeeeeee

aku geram dengan ex-makbusu

like seriously bro?kau memang dengki ke guane.

kitaorang takkan bawak lari adam ah dowwwww.

berani kerat jari ni.sumpah.

dahla lepas 'terputus' tu terus kau tak kisah pasal yaya,haris,amar,adam.

obvious gila kot kau lepassssssskan je diorang tu.

pak sedara aku nak amik hang tak bagi.lepastu letak anak merata-rata.sorang kat sana,sorang kat sini.sorang kat sinun,sorang kat situ.


kemonnnnnnnnn,kalau bagi bapak sedara aku jaga weyyy,memang diorg dah debab kot.sbb mak pak sedagha aku semua sama2 jaga diorg.


bukan macam kau.kau campak diorg sana sini.dok mendengki dengan pak sedagha aku.gerammmmm ahhh .

hmmmmmm,kalau nak dengki kat pak sedara aku pon,jangan nak libatkan adik2 sedara aku boleh?kesian diorg.diorg stress.



hmmmmmm,maybe hang tak peghasan.pasai apa?pasai hang bukan amik tau pasal depa.hang dok suruh oghang lain jaga.pak sedagha aku nk jumpa diorg pon kau tak bagi.KEPALAHOTAK HANG?




paksedagha aku still bapak diorang.awaaattttt hang bodoh betuiii tokleh pikiaqqqqq?dok sebok sama gataaaiiiii+dengki hang tu.haishhhhhhhhh.aku yg pangkat anak buah pon geram la aihhhhh


p/s: #noh8 please.luahan je.bengang habaq hang

No comments:

Post a Comment