Thursday 3 October 2013

sabtu ni

sabtu ni ada reunion batch ayah.okay,aku tak tau nak namakan haritu camano.okay,cenggini

ayah dulu sekolah dekat RMC/MTD batch 83-87.so,ayah punya batch ada buat reunion sabtu ni.

TAZABARRRRRRNYEEEEEEEEEEEEE.

tapi enn,mencik betul kalau pergi majlis2 cenggini bila dah besar.nanti dok sebok fikir nak pakai baju apa,nak pakai tudung apa semua.hmmmmmm

sabtu pagi sampai petang aku dah ada baju.baju batch ayah.patutnya ibu ayah je pakai.tapi saiz aku dengan aku kan sama.aku cilok je lah.pastu ayah tempah lagi satu untuk ibu.untuk abg aku tak sure.so,sabtu tu nanti boleh lah kembang2 hidung pakai baju ada lambang rmc ennn?lol

aku pening.aku takda baju nak pakai sabtu malam ahad tu.malam tu makan2 dalam kem askar.yu know,mesti nak formal sikit ennn?aku punya masalah ni bukan mcm typical gegadis yg baju punya banyak sampai nak pecah almari.aku kan oversize.apa sahngat baju aku?dah la dengan kekangan duit lagi sekarang.hmmmmmmm

takda baju nak pakai malam tu.kang pakai t-shirt jeeee kang,mmg aku sorg je kot yg pakai t-shirt mlm tu.(pompss je la)


pleaseeeeeeeeeeeeee lahhhhhhhh.takde baju nak pakai ni.sedih.aku punya down sampai rasa taknak ikut pegi pd nnti :(.



adam,nak busu nanti maybe ikut.iA.nak bawak dia,kena ikut budi bicara pengasuh dia lah.ayah suruh doa je kalau nk bwk dia pegi pd nnti.iA.

hmmmmmmmmmm,ada puluh-puluh faktor tarik aku supaya pergi,ada 1 faktor buat aku taknak pergi.down,migrain,nak lalak.:(

one more,aku harap sangat kalau aku pergi nanti,aku boleh jumpa mimi vongok kesayangan.aritu setelah almost one year jumpa dia,pergi rumah dia.dah alang-alang naik keyel kan.aku punyalah excited ingatkan boleh jumpa dia.sekali rupa-rupanya,dia takde.pegi kem dekat pahang.cissssssss.punya lah aku rindu pompsss tu.


hmmmmmmmmmmmmm,dalam proses membodek ibu supaya bodek ayah untuk bagi duit untuk belikan baju aku untuk malam tu.esok je last day kalau nak beli pon.sabtu pagi-pagi dah kena gerak dah.ayah kan organizer.

thats all.

bye

No comments:

Post a Comment