Saturday 21 September 2013

down to the most lowest part in the earth

ok,english aku broken.watlek ah,atleast aku cuba kan?lol
ok,down.down.down.down.down.down.aku banyak nak curahkan perasaan sebenarnya.sebabtu blog ni buat.but,yu know,aku rasa dada aku sesak.bkn sbb apa,sebab banyak sgt masalah.masalah ni sebenarnya kene cerita secara live.kalau taip,bertambah sesak dada aku dengan masalah.nk kene taip fakta lagi.nak taip ayat yg blh difahami lagi.kan?
hmmmmmmmmmmmmm


nazrin,aku taktau apa salah aku kat kau.aku dah fikir semua nya weyy.mmg takda aku menganjing kau ke apa.menganjing yg kawan sesama kawan tu adalah.and,bukan kau yg kena kacau dengan gurauan kasar aku.dak nad yg kene.tapi dia steady.sebab dia pon kasar mcm aku.kau?
still tak ok lg dgn aku.dak nad pon dah ok weyy.kau lebih2 kenapa.yes,kita mmg tak rapat.but,aku rimas lah wey kalau sesiapa yg jenis manjang nak gaduh dengan aku.haritu,kau yg start dulu kan?kau yg menyampuk tiba2 kan?

dan,biasalah aku sebut ayat favourite aku tu.lepas kau dengar,tetiba kau emo and kau hina tuhan *hina segala apa yg tuhan bagi sama dengan hina tuhan kan?correct me if i wrong.thanks*ye,aku gemok,aku taklawa,aku tak pandai mcm kau.tapi.still,aku bersyukur.sebab apa?sekurang2nya aku blh hidup.bak kata ibu aku,kita perlu bersyukur kita hidup.kalau tak,takde kita kenal dunia de.ye,nampak tak sesuai dekat situ.lol. *gelak tipu tipu*hmmmmmmm,aku taktau kenapa kau yg kene marah,sentap,maki aku.weyy,kene prank tu nad bkn kau.dia siap prank aku balik.rileks ah weyy.

kau tau tak fikir pasal kau je,aku dah sesak dada,kepala otak semua.sebab aku sebok fikir.kenapa kau mesti marah aku.kau tau kan cara aku,aku salah,terus terang,bgtau aku apa aku salah.aku perbaiki perangai aku semua.lepastu aku jenis nak settle cepat.buat apa weyy gaduh lelama.allah marah weyyy.tolong lah wey.aku geram,aku sakit hati apa semua tahu bila ingat kat kau.biasa lah weyyy kalau carut apa semua tu.org melaka kan?aku pon half melaka weyy.kau dengan org lain semua boleh je gurau2 maki apa semua*cara org melaka*

tapi dengan aku kau tiba2 jadik ultra sensitive.aku tak boleh mencarut dekat kau,aku takboleh gurau dengan kau,aku takboleh anggap kau kawan apa semua.nnti kau badmood dgn aku.aku bukan nk kurang aja ke apa,tapi seriously bro,aku selalu sakit hati sampai terfikir yg kau ni perempuan tgh period.hmmmm,sorry.aku tgh marah masatu.tu je naz.

aku harap,kau janganlah jadik mcm sorg yg short minded.aku bukan nak hina kau dgn post ni ke apa *nk kena taip siap siap walaupun engkau takkan baca blog private ni*tapi please,jangan berfikiran sempit.aku buat mcm ni bkn nak hina kau ke apa.cuma,ni penjelasan dr pihak aku ke kau.mungkin lepasni kau blh terus terang apa kau tak puas hati dengan aku?

walaupun aku tau kita takkan jadik bff,but please.takjadik bff bkn bermaksud kene bermusuh kan?hehehehehhe


ps:alhamdullillah.aku rasa lega sikit.bukan sikit,banyak.terima kasih allah

No comments:

Post a Comment