Saturday 21 September 2013

Rajin.uhukzs uhukzs

Makin aku tua,aku makin kuat menaip.aku suka menaip.suka gila.aku lagi sanggup buat kerja sekolah yg kene taip drpd kene menulis.*tapi folio tak antau2 jugak.lol*.


Blog ni,kira tempat luahang perasaang lah selaing twitter.blog tempat aku luahkan perasaan yg mmg tak cukup diluahkan dgn 140 characters.lewlzzz

Btw,aku rasa,blog dah jadik tempat kesayangan aku balik kot.that s mean,aku lagi suka blog dr twitter.lewlsss *time rajin menaip je lewww*.

Ok,dah jauh menyimpang dr niat asal senanyer.aku cuma nak bagitau.aku dah habis gosokk semuaaaaaaaa baju ibu yg kene gosok.lebih dr 12 psg kotttt.*memang Lebih than 12 pairs.trust me.lenguh kaki,tumit.huihhhh.ponek*

Kahkahkah.nk bgtau yg tang gosok baju je.tiba2 masuk lain.mmg ptt aku semakin lupakan twitter.140 characters mana cukup woiiiu.behbut,twitter ttp tempat social network kesayangan.kat situ,free from family.tak byk sgt org yg kenal aku.free to express my feelings.and,aku blh ajar diri sendiri cara nk buat ringkasan.well,cikgu sebok dgn f3 kannnn.

Ps:semangat menaip dlm blog baru memuncak.semangat nk edit belum sampai.lol.masa nak pakai laptop terhad.sbb sekarang laptop dlm bilik ayah.ayah nk awasi ktorg punya masa guna laptop.well,abg kan dah nak spm

No comments:

Post a Comment