Sunday 22 September 2013

esok isnin

salam.

esok sekolah.thats mean,aku mmg tak boleh guna internet dah malam ni.tapi,ibu ayah kat bawah.watleeeeeeeeeeekkkkkkkkk aaaaaaaaaaaaaa.

satu pesanan dari aku kepada seseorang yang bergelar I.M

bro,aku tau.
kau memang takkan pernah suka aku
so do i(me ke i ni woiii?)blablabla
wey
PLEASEEEEEE,
JANGAN
TEGAKKAN
BENANG
YANG
BASAH
TU?
PLEASEEEEEEEEEEEEEEEE


penat lah weyyy.penat.please lah.kau fikir ego kau je.kau takpernah fikir ego orang lain.kau menggatal dekat twitter tu semua.kau puas lah tunjuk kau gentleman dekat minah2 twitter tu.tapi IRL,kau useless,ego nak mampus,never admitted segala kesalahan kau sebab kau bajet suci.kau selalu nak letak kesalahan kau dekat orang lain,kau sampah.kau sampah.sumpah sampah.please ah wey,lelaki kan?penat je lah dengar yg lain2 semua kutuk kelas kita sebab kau.penattttttt weyyyyy,penat gilaaaaaaaaaaa.wey,please,takpuas hati,meh jumpa depan2.ddk sama2 bincang,cari jalan nak settle kan benda.eh jap,jap aku lupa.engkau kan memang takut nak ddk bincang depan2.sbb time tu kau tak dapat nak carik idea sepantas kilat utk defend diri kau yg sememangnya salah tu.

oh tuhan.kenapa proses kematangan lelaki lambat?kenapa?kenapa? *cucuk mata guna garfu*

oh yaa,aku tulis kat sini sebab aku tau bukan orang baca pon.2 org je kot tau aku punya blog ni.

kalau kau, si I.M terbaca entry ni,jangan risau.yang tau tu orang yang matang,yang boleh berfikir,yang tak pernah tegakkan benang yang lencun.diorang jenis salah diorg,diorg mengaku.jangan risau kay I.M?diorg lagi matang drpd kau.trust me *lapik tangan guna kain,tepuk bahu kau*


ps:maaf,terosakkan sedikit peribahasa bahasa melayu.kawe geraaaa sangak tadi.maap la gere gere semua.
*bahasa kelantan campur sedikit dengan bahasa negeri yang ada pasukan bola sepak yg banyak beli player mahal-mahal.mahal pon,kalau takde kualiti pon apa guna dak? tuding jari dekat chopot bodoh anak emas rajagobal yang memang dah boleh berambus dari arena bola.maaf,ini pandangan aku.dan sesetengah penyokong harimau malaya yang nak pasukan kesayangan kami bangkit mungkin?hehehehhehehe*



YES,AKU SEORANG PEREMPUAN YANG MINAT BOLA,DAN HOKI tapi dah tinggal lama dah.masuk sekolah menengah,aku dah takut nak msk team hoki sekolah.hehehhe.

No comments:

Post a Comment