Saturday 21 September 2013

hai

salam.

hai.aku tengah tak sedap hati.idok le kawan tau kenapa..hmmmmmmmm.so,aku decide nk buat satu entry baru.

aku rasa nak buat pasal fav musicians.*macam rajin.lol

*sebenarnya.aku taknak jadikkan blog ni blog tipikal gegadis.aku kan dua alam?muahahahahhaha *hang percaya,aku taktau lah hang lahiq tang mana*






aku menaip sambil tengok balik seeeeeeeeeemuaaaaaaaaaaaaa video bakti arjuna fitri.ye,anak fynn jamal dengan tri hadzir yg awesome nak mampus tu.


aku buat post ni terstop puluh2 minit.ok.
abg guna laptop ni time aku tinggal dengan few tabs.satu tab blogger,satu tab soundcloud lagu terima kasih,and satu lagi,lupa sebab aku sambung ayat ni balik lepas puluh-puluh minit lagi.lol


ok,entry ni tertangguh banyak kali sampai aku naik bosan nak menaip.bagus fatin,entry tah pape *tepuk bahu sendiri*




ps:tgh kira berapa hari lagi ke 29/9.nak redeem adiah periksa haritu nyah.even paling murah dlm collection dia.takpe,asalkan ada.alhamdullillah je lah.sbb aku akan dapat benda tu hasil usaha aku jugak.yeayyyyyyyyyy



https://www.youtube.com/watch?v=3t6Q68E9aZo


oh,lupa,nak attach lagu yg best nak mampus ni.see,bukan semua lagu karyawan negara malaysia ni sampah kan?ada jeeeeee yang bagus.buat lagu,nyanyi sebab minat,dan berbakat.SALUTE TO ALL THE MALAYSIA'S MUSICIAN LIKE SALAM,FYNN JAMAL,TRIHADZIR,WARIS ETC ETC ETC.aku sokong korang ahhhhhh

*rasa serba salah sebab tersalute diorg dekat entry sampah.mahap.*

rasa macam nk buat satu entry khas untuk something.tapi,taknak ah.buatpe hina orang fatin?saboooo,tahan napsu.bermonolog je dulu dalam diri tu.jangan pecah kat org lain.kau je simpan.nanti jadik lain.*kata2 semangat untuk diri sendiri pon dah panjang.kahkahkah*

No comments:

Post a Comment