Saturday 21 September 2013

first post

salam.


ok,nampaknya aku punya masalah keremajaan buatkan aku buat balik blog.cehhh,masalah keremajaan kemain.ayat nak powerr.lol.ni bukan blog pertama aku sebenarnya.mungkin yg keempat kot.biasalh.buat,delete,buat,delete,buat.aku sebenarnya ada masalah.quite besar untuk aku yg baru 14 thn.hmmmmm,biasalah,masalah remaja.sumpah lah aku cakap,i didnt start my usia belia dengan baik.problems everywhere.aku rasa semuanya salah aku.sebab aku lantang bersuara,aku lantang bagi pendapat,aku lantang itu ini.hmmm,macam mana lah org punya pandangan bila berkawan dengan aku.tapi alhamdullillah,my besties *aku rasa geli pggl diorg besties.sebab ktorg ganas.perangai ganas,muka ganas (except farr).geli nak pggl sweet sweet.lol*
ye,lepas tengok gambar ni,muka ktorg takde lah ganas mana kan?hewhew.lol


hmmmmmmmmmmmm.ok,aku memang macam ni.kalau sedih,ingat pasal benda best,dan aku akan anggap masalah dah settle.lol.this is so me.hmmmm

aku ada masalah dengan sotong berbentuk homosapien,minah kuat politik sampai tak reti masa belajar dgn masa berpolitik,and dgn mamat yg kuat sentap,yg bajet aku akan alwayssss beralah,always mengaku aku salah even bukan aku yg salah.hmmmmmmmmmmm



aku rasa,antara penyebab aku ada masalah ni semua.mungkin sbb aku jauh dr tuhan.ye,tuhan yang satu.tuhan yg cipta aku.tuhan yg cipta kau.dan tuhan yg cipta alam ni.

No comments:

Post a Comment